histoia

Wszystkich produktów CUMULUS dotyczy 5-letnia lub 10-letnia gwarancja. Jeśli wykryta zostanie wada produktu, prosimy o wysłanie go w stanie czystym na adres:

CUMULUS
Ul. Opata Hackiego 19
81-211 Gdynia

Nie jest wymagana kopia dowodu zakupu: bierzemy odpowiedzialność za wszystkie nasze produkty.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika, a także naturalnego zużycia produktów. Tym niemniej, dołożymy naszych starań, aby naprawić każdy uszkodzony produkt.

Produkt nadesłany do serwisu musi spełniać podstawowe normy higieniczne. Niewyprany produkt może zostać odesłany bez dokonania serwisu, na koszt właściciela. Jeśli stan produktu utrudnia pranie (np. rozdarcie śpiwora puchowego), prosimy o zabezpieczenie uszkodzenia taśmą bądź klamerką i wypranie produktu mimo to. Wskazówki, jak prać, dostępne są tutaj.

W przypadku uznania reklamacji, pokrywamy wszystkie koszty wysyłki: uszkodzonego produktu do nas i naprawionego produktu, z powrotem do klienta. Dotyczy to wysyłki na terenie całego świata. Zwrot kosztów transportu zostanie dokonany tylko na podstawie przysłanego do nas skanu dowodu nadania przesyłki.

Znajdz nas na

Akceptowane płatności


Projekt i wykonanie Kompan.pl

stat4u
x

Zaloguj się

Twój koszyk

Koszyk jest pusty